Nyhetsbrev juni 2017

Kvalitet, erfarenhet och kunskap

Ölands Vattenskärning har under våren skickat ut en enkät till alla kunder. Syftet med enkäten har varit att få en tydligare bild av hur vi uppfattas av våra kunder och vad vi kan göra för att förbättra oss. Gensvaret på enkäten har varit över förväntan och vi är tacksamma för de goda omdömen vi fått. Tack vare enkäten har vi fått en tydligare bild av vad vi är bra på och vad vi behöver förbättra – en bra grund för det fortsatta arbetet helt enkelt. De tre  ord som bäst beskriver Ölands Vattenskärning enligt våra kunder är kvalitet, kunskap och erfarenhet. Förra året var det kvalitet, kunskap och service som toppade listan. Att återigen få bekräftat att vi håller den kvalitet våra kunder önskar och att vår långa erfarenhet och kunskap i branschen återspeglas i vårt arbete och i vår kundkontakt är ett omdöme vi är mycket stolta över. Att leverera rätt kvalitet enligt kundens önskemål och att kunna tillmötesgå kundernas behov på bästa sätt är något som alltid varit viktigt för Ölands Vattenskärning.

Semesterinformation

I år håller Ölands Vattenskärning semesterstängt v 28-31. Vi vill därför påminna alla om att lägga sina beställningar i så god tid som möjligt för leverans innan eller efter semestern.

En riktigt trevlig sommar önskar vi på Ölands Vattenskärning!


Tillbaka till nyheter